Lilypie 1st Birthday Ticker

widad in da house!!!

Wednesday, March 5, 2008

salindah & scott emulsion

saya cuma nak share pengalaman dgn anda semua... semasa mengandungkan widad, saya mengambil produk salindah... alhamdulillah, saya tiada masalah ketika mengandung & melahirkan widad (rasa sakit bersalin tuh dh tentu lah ada.. tp tak mengalami mslh ketika melahirkan)...


saya akui tidak dpt memberi widad susu ibu... i juzz gave up bila dia takmo breastfeed sbb dh disumbatkan dgn susu botol terlebih dahulu... maklumlah, susu lmbt kluar...tu yg tala susu botol..


so, memang la slalu demam, selsema, all that (fyi, saya anta dia kt nursery. so, mudah kena jangkitan penyakit melalui bebudak lain)... penah masuk wad masa 4 bulan.. but the best thing is, she's still active even she's not pretty well... klu sihat wal'afiat tu, lagi la aktifnya...


thean maser widad ala2 9 - 10 bulan, i gave her this...

it's work for her... dah tak slalu demam, selsema, sembelit etc...

1 comments:

Anonymous said...

Hi. Share la foto & coretan baby anda di ruangan ANAK-ANAK SALINDAH di laman web EDARAN SALINDAH www.EdaranSalindah.com

 
template by suckmylolly.com