Lilypie 1st Birthday Ticker

widad in da house!!!

Thursday, March 13, 2008

preparation

dh banyak barang saya beli untk mem'prepare' kan widad esp dr segi perkembangan minda... baru2 ni saya dh membeli pakej buku drp grolier... antara siri2 nya termasuklah memperkenalkan vocab, kata kerja, encyclopedia, logico primo (hakak syuker sgt yg nih... maybe widad leh guna masa umor dia 3 thn) etc... saya buat ansuran selama 24 bln sbb nk beli cash maser tu kureng modal... oHHH!!! free bookcase... sumer buku & bookcase masih lagik dok dlm kotak... tak boleh bg widad nmpk, nnt dia koyak2 kan buku2 iteww...




saya juga ada beli some books of walt disney's princess collection... yg buku dia canggih manggih (bila touch ada sound)... maser tu saya beli di mph alamanda, putrajaya sblm pindah ke kelantan... now susah sket nk dpt kn buku2 cenggitu coz kt cni saya raser xde mph... cedih... pic hanya sebahagian koleksi shj krn iteww je yg dpt carik..

flash card saya beli scholastic punya... sgt menarik flash card dia... even i'm more teruja drp widad sendirik pasal zaman saya dulu2 xde flash card ni... maklum la, dok kt kmpg ajork... saya sgt suka buku2 scholastic... menarik & seronok... tp if your kids dh agak2 3-4 thn, i suggest u buy logico set... it's a very helpful tool to develop child's mind...









to all parents... aik, beli baju anak smpai beratus bulih, takkan la beli buku anak pn nk berkira kot... mai la kita pakat ramai2 beli buku2 berguna utk anak2 demi masa hadapan mereka... the best thing is, ia boleh digunakan dr generasi ke generasi...

0 comments:

 
template by suckmylolly.com